blog ini dicipta atas rasa bosan dan tiada idea akibat kekosongan otak dan ingin menaip apa hendak ditaip oleh tangan saya dan datang dari otak saya sendiri. Jika ada apa-apa cadangan atau rasa tidak puas hati, sila tinggalkan komen anda. TERIMA KASIH !
Animated Rainbow Nyan Cat

Friday, August 10, 2012

weyh ! kao tawu tak ! ! ? ? ?

weyh, aq ta boley tido lg nie.
so, aq tuliskan nie ntok kao .
aq na merepek kerepek siket kat blog nie .
 ↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓ 

weyh, kao tawu tak aku sayang kat kau ?
aku SAYANG kao laa gila
tawu tak aku SAYANG kao ?
haa~ aku na bg tawu nie yang aku
S A Y A N G kao 

kadang2 tu aku tak heran pon bile gaduh
sebab aku tau bile aku bangun tidur jea
aku anggap semua yang berlaku semalam, kelmarin da sebelum2 tu
semuanye mimpi buruk
mmang kita susah na jmpa
tp ta semesti kita susah na jmpa
aq ta SAYANG kao
aq ta RINDU kao
aq SAYANG kao sngt2 tawu tak ?
kalo tak tawu aq na bg tawu nie .
haa~
rindu nie jgn ckp laa bnyk mana
aq pon ta tawu na kira mcm mana
sumer jari tangan, jari kaki aq da pkai
tp ta cukop2 jgk.
Biar laa kita nie jauh, asalkan hati Tak berubah
Biar kita tak jumpa, asalkan hati tak lupa
mmang kao susah na pecaya aq, ragu2 .
 kalo laa aq boley print isi hati aq nie
da lama aq print, fax kat kao taw .
erm .
da laa. aq ta tawu na taip ape lg dah . 
yang aq nak kao tawu, aku sayang kao sngt2 ! ! ! !
haaa~
kalo aq ade salah dan silap, harap kao maafkan.
kalo aq ade terlukakan hati kao, bia aq yg plasterkan.
kalo aq ade bwat kao kecik hati, biar aq besarkan mcm tiop belon .
titik nokhtah

p/s: sory sebab bahasa yg mcm kasar. tp aq ikhlas na bg tawu kao sumer nie.



:: READ|COMMENT|LEAVE ::

No comments:

Post a Comment