blog ini dicipta atas rasa bosan dan tiada idea akibat kekosongan otak dan ingin menaip apa hendak ditaip oleh tangan saya dan datang dari otak saya sendiri. Jika ada apa-apa cadangan atau rasa tidak puas hati, sila tinggalkan komen anda. TERIMA KASIH !
Animated Rainbow Nyan Cat

Saturday, October 8, 2011

Cinta Siber

Pagi yang membosan kan..online pon macam tak ada papa function..hati yang becelaru dan berkecamuk memikirkan nasib yang menimpa..
tiba2 menyala cahaya biru berkelip2 tanda yer seseorang telah menegur aku..sebelum ni tak pernah pulak ditegur oleh si dia..si dia menjadi peneman membelah kesunyian aku pada pagi tu..bersembang di laman sesawang facebook sehingga pagi..terlupa sebentar tujuan utama..dan akhir nya saling bertukar number phone..
maka bermulalah detik2 pengenalan dengan si dia..
hari berganti hari..tidak terasa masa yang berlalu..mungkin terlalu leka bersama si dia walaupun hanya di handphone dan facebook..setiap kegembiraan dan setiap cerita dikongsi bersama..entah kenapa..terasa berbeza dia dan yang lain yer..mungkin itu hanya perasaan aku saja..ahh...malas nak fikir..kenangan silam masih lagi bermain difikiran..
hampir sebulan kami berhubung..
tiba2 perasaan nak berjumpa melonjak2 dalam hati nih..macam gatal pon ada..aku pon tak tahu kenapa rasa macam tuh..
masa yang ditunggu2 kan telah tiba..10.09.2011.
hujan turun dengan meriah yer..bagai meraikan pertemuan pertama kami..terminal larkin menjadi tempat pertama..bila berdepan..rasa gugup pulak..tapi terpaksa control cool..first time jumpa tak kan nak tunjuk gelabah kan..
rasa bahagia seketika..lepak bersama..makan bersama..indah weyh masa tuh..
selepas tuh kami masih berhubung seperti biasa..tiba2 terbuka hati ni untuk melamar si dia(dah sampai seru kowt)..aku sendiri tak tahu nk melamar dia mcm mana..dengan minda kreatif yang aku ada..aku pakai hembus jer melamar dia..
14.09.2011/11.43pm menjadi tarikh rasmi hubungan kami yang baru..
perjumpaan kedua kami membuat kami semkain rapat..terubat rasa rindu setelah sekian lama tidak berjumpa(pada hal baru sebulan):p
dan juga sangat berterima kasih kepada si kawan yang sanggup membawa kami menaiki lamborgini mini nya.. :))
hari2 yang dilalui bersama akan terus segar diingatan kami..
*bila ditanya tentang cinta siber..bermacam2 persepsi diberikan..ada yang kata..cinta siber tak kan kekal..tapi..ada yang kata..cinta siber juga boleh kekal dan bahagia..
semoga kami pon dapat kekal dan bahagia selama nya...
by: Amer Donnut & Edora Donnut

:: READ|COMMENT|LEAVE ::

2 Comments
Comments

2 comments:

  1. syok lah kaw kan amer!

    zzz. haha. may u guys be together in a long term :)

    ReplyDelete
  2. haha ~
    terimas
    di harapkan mcm tu laa
    amin :))

    ReplyDelete